خرید سرور مجازی بورس

خرید سرور مجازی بورس دیتاسنتر هتزنر آلمان

یکی از دغدغه های روزمره کاربران بورس ایران خرید و فروش کردن سهامشان در سایت های کارگزاری های بورسی می باشد. مخصوصا مواقعی که در یک سهم اتفاقاتی همچون صف خرید یا صف فروش به وقوع می پیوندد. در این جور مواقع شما می توانید با خرید سرور مجازی بورس و همچنین فعال سازی ربات خرید و فروش بر روی سرور خود به راحتی و بدون هیچ استرسی در صف خرید یا فروش بورس رتبه های بهتری نسبت به حالت دستی و دیگران داشته باشید.

همچنین در مورد بورس های خارجی مانند فارکس از مهمترین دغدغه کاربران ترید کردن وضعیت سهم های بورسی و همچنین آپتایم بودن سرور بورسی و امنیت حساب کاربری آنها و جلوگیری از تحریم های حساب کاربری شان بدلیل تحریم های شرکت های امریکایی برای کاربران ایرانی می باشد.

با خرید سرور مجازی بورس تمام مشکلات و دغدغه های کاری و مالی خود را به راحتی برطرف نمایید.

خرید سرور مجازی بورس

مزایای خرید سرور مجازی بورس

ارتباطات ایمن با کارگزاری

از مزایای سرور مجازی بورس می توان به کارایی یک محیط کاربری امن در مورد خرید و فروش شما و به دور از هک شدن و دیده شدن توسط دیگران اشاره نمود. با مثال زیر در مورد خرید سرور مجازی بورس متوجه کامل ارتقای امنیت می توان شد.

مثلا شما در محیط کاری تان یا در بیرون از محل زندگی تان نیاز دارید که به صفحه ی کارگزاری خود لاگین کنید تا عملیات خرید و فروش و یا حتی مشاهده وضعیت خود در بورس را مشاهده کنید. حالا اگر با یک سیستم آلوده به نرم افزارهای مخرب و یا تحت مانیتورینگ این کار را انجام دهید به راحتی یوزر و پسورد کد بورسی شما لو خواهد رفت و شخص هکر می تواند اطلاعات حساس شما از جمله سهم های بورسی شما را به راحتی ببیند و اعمال رفتارهای خراب کارانه مانند فروش و خرید سهم های اشتباهی بزند و باعث متضرر شدن شدید شما در مبالغ بالا شود.

در همین راستا شما می توانید با خرید سرور مجازی بورس به راحتی ایمنی را بالا برده و دغدغه را برای خود از بین ببرید و درون سرور خود به صفحه کارگزاری لاگین نموده و در هر مکان که نیاز داشتید به سرورتان متصل گردید. حتی اگر پسورد سرورتان در این فی مابین لو برود شما می توانید به راحتی پسورد یوزر سرور خود را عوض کنید و شخص هکر نهایتا به پسورد سرور دستیابی پیدا میکند و هیچ گونه ضرری محتمل حساب بورسی شما نخواهد شد.

آپتایم بودن سرور مجازی

همیشه در دسترس بودن سرور برای کاربران یکی از دغدغه های روزمره کاربرانی می باشد که نیاز روز افزون و یکپارچه به کار در محیط کاری آنلاین خود دارند. مثلا برای زیر نظر گرفتن یک سهم در بورس ایران باید نمودارها و خبرهای یک سهم را زیر نظر داشت که این کار نیازمند یک مرورگر در سیستمی قوی و باز ماندن این صفحات در سیستم و بررسی چندین باره این صفحات تا یک معامله خرید و یا فروش درست در محیط بورسی خود داشته باشیم. در همین راستا ممکن هست شما چندین تب مرورگر باز داشته باشید که میخواهید این صفحات همگی بالا باشند و از دسترس خارج نشوند تا شما سهم خود را زیر نظر داشته باشید.

همچنین در مورد بورس ها یا حتی خرید و فروش های ارز دیجیتال نیاز به ترید کردن و بالا بودن 24 ساعته سرور برای پردازش ترید نیاز داشته باشید بدون اینکه ارتباط شما با سایت کارگزاری مورد نظر ثانیه ای قطع گردد.

به راحتی می توانید تمام این کارها را با خرید سرور مجازی بورس انجام دهید.

سرعت بسيار بالاي اينترنت سرور مجازی

از دیگر مزیت های سرورهای مجازی می توان به سرعت بسیار بالا و پینگ بسیار پایین این سرورها اشاره نمود. سرعتی در حدود 470 مگابیت بر ثانیه دانلود و 610 مگابیت آپلود با پینگ 4 میلی ثانیه که در تصویر زیر مشاهده می نمایید نمونه تست سرعت یکی از سرورهای مجازی ابرسرور می باشد.

خرید سرور مجازی بورس با سرعت بسیار بالا

شما می توانید با خرید سرور مجازی بورس با خیال راحت و با سرعت بسیار بالا به فعالیت بورسی و مالی خود در محیط سرور مجازی ادامه دهید.

عدم درگیری كامپیوتر شخصی حین فعالیت نرم افزار

برای کار با نرم افزارهای تحت وب یا بورسی نیازمند مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی برای یک سیستم می باشیم که این مورد با خرید سرور مجازی بورس کار را برای ما سهل و آسان می کند.

 

ربات خرید و فروش سهم در بورس ایران

یکی از دغدغه های اساسی افراد در بورس ایران خرید و فروش سهم در صف های سنگین معاملاتی بازار بورس می باشد. در این شرایط ثانیه ها و حتی میلی ثانیه ها حکم طلا پیدا می کنند. زیرا با گذشت هر یک ثانیه ممکن هست شما در صف خرید یا صف فروش صدها و یا حتی هزار رتبه و جایگاه عقب تر از دیگران درخواستتان به سمت هسته ی مرکزی بورس ارسال گردد و شما در طول روز کاری نتوانید سهم خود را سر زمان بفروش یا خرید نمایید.

در همین راستا شرکت های راهکارهای مختلف ارائه می دهند که یکی از این راهکارها استفاده از ربات های خرید و فروش می باشند تا در سریعترین زمان ممکن سفارش شما در هسته بورس ثبت گردد.

بهترین ربات خرید و فروش سرخطی زن سهم در بورس

رباتی که تیم فنی ابرسرور بر روی سرورهای بورسی خود می تواند ارائه دهد بدون هیچ گونه دردسری برای مشتریان و بر روی مرورگرهای آنان ربات تنظیم می گردد و سپس فیلم های آموزشی کار با ربات بر روی سرور برای مشتری آپلود گشته و مشتری می تواند با دانلود و تماشای فیلم های آموزشی کار با ربات به راحتی عملیات خرید و فروش خود در سرور را شروع نماید.

لازم به ذکر می باشد که ربات ارائه شده توسط تیم ابرسرور بر روی کارگزاری هایی کار می کند که درگاه آنلاین پلاس دارند. مثلا کارگزاری های آگاه، مفید از درگاه آنلاین پلاس استفاده می کنند ولی کارگزاری فارابی از درگاه آنلاین پلاس استفاده نمی کند و ربات نمی تواند در فارابی خرید و فروش ثبت نماید. البته جای نگرانی ندارد به راحتی شما می توانید از یکی از کارگزاری هایی که دارای درگاه آنلاین پلاس می باشند کد بورسی بگیرید بدون اینکه تغییری در کارگزاری اولیه شما بوجود بیاید و خریدهای خاص خود را در کارگزاری ای ثبت نمایید که دارای درگاه آنلاین پلاس می باشد.

 


برای خرید سرور مجازی بورس می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید

خرید سرور مجازی بورس


 

سرور مجازی بورس دقیقا چیست و به چه کاری می آید ؟ جایی که میلی ثانیه ها هم اهمیت دارند!

اگر شما هم در کار خرید و فروش در بورس و فرابوس باشید، حتما معاملاتی را در کارگزاری های آگاه، مفید، مبین و … انجام داده اید.

حتما برای خرید سرخطی و عرضه اولیه اقدام کرده اید اما نتایج مناسبی نگرفته اید یا به چیزی که میخواسته اید نرسیدید.

اگر سهام خاصی برای خرید مد نظرتان هست خوب است بدانید که…

اگر سهام خاصی برای خرید مد نظر دارید، باید بدانید به جز شما، میلیون ها نفر دیگر متقاضی همان سهم هم هستند!

لحظه ای که شما در کارگزاری قصد خرید یک سهم را دارید، ”میلی ثانیه ها” هم اهمیت دارند، به این دلیل که در ۸:۳۰ دقیقه صبح، صد ها هزار نفر آماده هستند تا برای خرید کلیک کنند، در نتیجه اگر یک میلی ثانیه هم دیر تر اقدام کنید، فرصت خرید را از دست میدهید.

با استفاده از سرور مجازی بورس شما میتوانید در کمتر از ۱ میلی ثانیه درخواست خرید خود را به کارگزاری مد نظرتان ارسال کنید تا یکی از برترین نفرات موجود در صف خرید باشید.

به تهیه این سرور به چشم یک خرید نگاه نکنید، بلکه خرید سرور بورس را یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خود و سرمایه تان بدانید.

پس از دریافت سرور مجازی ، شما میتوانید از خرید های سرخطی و عرضه اولیه گرفته تا انواع تحلیل و بررسی های تکنیکال و بنیادی را با استفاده از سرور های ویژه بورس انجام بدهید.

 

سرخطی بورس چیست؟

سفارش سرخطی یکی از ساده ترین نوع معاملات در بورس است که با قیمت لحظه ای در بازار بورس و فرابورس انجام می شود. برای انجام سرخطی بورس، سرعت مناسب اینترنت، پینگ پایین تاثیر بسیار زیادی در موفق شدن شما دارد .

اگر شما بتوانید از عرضه های اولیه سهامی بخرید، قطعا میتوانید در روز های آتی پس از خریدتان، سهام خریداری شده را با قیمتی مناسب تر بفروشید.

 

آیا تضمینی برای سرخطی زدن و دریافت اولین رتبه های عرضه اولیه داده میشود؟

از انجایی که ابرسرور تنها ارائه کننده سرورهای مجازی می باشد و هیچ گونه همکاری یا قرار دادی با کارگزاری های بورس و بورس ندارد، هیچ گونه تصمینی برای سرخطی ها از سمت ما قابل گارانتی نیست و ما فقط تضمین کیفیت سرور ها را گارانتی می کنیم.

 

سرخطی زدن بورس به چه عواملی بستگی دارد؟

۱- داشتن یک اینترنت و پینگ بسیار پایین به سرور های کارگزاری های بورس

با تهیه سرور مجازی بورس میتوانید به یک اینترنت پر سرعت و پینگ بسیار پایین دسترسی داشته باشید . vps ویژه بورس ابرسرور دارای سرعت اینترنت ۵۰۰ مگابیت تا ۱۰,۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برای کار کرد در بورس است .

۲- کارگزاری مناسب

شما باید یک کارگزاری مناسب بورس انتخاب کنید، از کارگزاری های معروف استفاده کنید که به کاربران خود اهمیت میدهند و سرعت بالایی در اختیار کاربران می گذارند .

سرور بورس ابرسرور دارای کمترین پینگ و بیشترین سرعت به تمامی کارگزاری های ایرانی است.

 

نحوه کار ربات خرید و فروش در بورس در سرور مجازی بورس

بعد از تنظیم کردن ربات خرید و فروش بر روی مرورگرتان در سرور مجازی بورس توسط تیم پشتیبانی بورس و بارگذاری فیلم های آموزشی ربات و تماشای آن فیلم های آموزشی توسط شما به راحتی مانند فیلمی که در ادامه مشاهده می فرمایید می توانید عملیات خرید و فروش سهم را در زمان مقرر بدون هیچ گونه دغدغه یا استرسی انجام دهید. نکته ی مورد نظر در ارسال خرید سر زمان به شلوغی کارگزاری و همچنین شلوغی صف در سهم مورد نظر دارد. ممکن هست شما سهم هایی شناسایی کنید که با اینکه صف خرید می شوند ولی سهم خلوتی باشند طبیعتا در این سهم ها درخواست شما سریعتر ارسال می شود تا سهم هایی که دارای عرضه اولیه می باشند. در فیلم زیر یک نمونه از ثبت زدن خرید سرخطی با ربات خرید و فروش بورس مشاهده می نمایید.

 

آیا امکان اتصال با موبایل به سرور مجازی بورس وجود دارد ؟

بله شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Remote Desktop در اندروید  و یا نرم افزار Remote Desktop در IOS   اقدام به اتصال به سرور های ویژه بورس کنید .

اتصال به سرور بورس ابرسرور، به سادگی و با استفاده از نرم افزار های Remote Desktop ممکن است ، در تمامی سیستم عامل ها این نرم افزار وجود دارد ، در تمامی نسخه های لینوکس ، تمامی نسخه های ویندوز و تمامی نسخه های macOS شما امکان اتصال به سرور ویژه بورس را دارید و هیچ فرقی ندارد از کدام سیستم عامل اقدام به اتصال به سرور مجازی بورس نمایید .

توجه داشته باشید که سرور های مجازی بورس دارای سیستم عامل Windows هستند و کاملا مشابه ویندوز های معمولی که روی لپ تاپ یا کامپیوتر دارید کار می کنند، امکان نصب انواع نرم افزار های مختلف از جمله کروم ، آتو کلیکر ( Auto Clicker ) ، ربات های ثبت سفارش اتوماتیک ، نرم افزار های تحلیل بنیادی و تکنیکال یا نرم افزار های مانیتور بازار را میتوانید استفاده کنید .

 

آیا میشود سرور بورس را برای مدت زمان کوتاه خریداری کرد ؟

کاربر گرامی، از آنجایی که راه اندازی هر سرور نیازمند فراهم کردن بستر شبکه و سخت افزار لازم است ، زمان زیادی میبرد تا ما این تجهیزات را فراهم کنیم، لذا حداقل زمان ممکن برای خرید سرور مجازی بورس ۱ ماه در نظر گرفته شده و حداکثر ۱ سال است.

 

چه نوع هاردی بر روی سرور مجازی بورس استفاده شده است؟

از هارد های اس اس دی برای ارائه سرور های مجازی بورس استفاده شده است ، هارد های اس اس دی صد برابر سریعتر از هارد های ساتا اند.

هارد به پردازش اطلاعات و سرعت باز شدن صفحات و نرم افزار های موجود در سرور به شما کمک بسیاری زیادی خواهد کرد ، برای همین ما از برترین مدل هارد ممکن بر روی سرور های مخصوص بورس استفاده کرده ایم .

 

برای کار با سرور بورس چه اینترنتی لازم است؟

برای کار با سرور مجازی بورس، شما نیاز به یک اینترنت معمولی بدون قطعی دارید.

در واقع هیچ نیازی نیست که بهترین اینترنت خانگی یا سیم کارتی را داشته باشید، بلکه یک اینترنت خانگی با سرعت ۱۰۰ کیلوبایت بر ثانیه هم برای کار با سرور مجازی بورس مناسب است.

اینترنت های ADSL ، اینترنت های سیم کارتی اپراتور های موبایل ، اینترنت های TD-LTE ، وایمکس و VDSL یا FTTH همگی با سرور مجازی بورس کار می کنند و سازگار هستند.

 

آیا وقتی فایلی را داخل سرور بورس دانلود می کنم، از حجم اینترنت من کسر می شود؟

خیر هیچ تاثیری بر روی حجم اینترنت خانگی شما ندارد و از آن هیچ حجمی کاسته نخواهد شد.

برای مثال شما یک فایل ۱۰ گیگابایتی را با سرعت فوق العاده بالای پورت ۱۰ گیگ بر ثانیه دانلود می کنید، هیچ حجمی از اینترنت خانگی شما بابت این دانلود کسر نخواهد شد.

 

آیا امکان انتقال فایل از دسکتاپ یا سیستم خانگی به VPS بورس وجود دارد؟

بله ، شما میتوانید در داخل سیستم خود بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کنید ، گزینه copy را بزنید ، سپس در داخل سرور مجازی ویژه بورس ، اقدام به Paste فایل مورد نظر کنید.

فایل با سرعت مناسبی از دسکتاپ شما به دسکتاپ سرور مجازی منتقل خواهد شد ، سپس میتوانید آن را اجرا کنید یا اگر میخواهید نرم افزاری را نصب کنید.

 

آیا امکان نصب نرم افزار های اکسل و … برای ذخیره داده ها وجود دارد؟

بله ، همانند یک ویندوز ۱۰ معمولی ، شما قابلیت این را دارید که با سرعت فوق العاده بالا ، اقدام به دانلود فایل نصبی نرم افزار ها کنید، سپس آن ها را اجرا و نصب نمایید .

هیچ گونه محدودیتی از سمت شرکت ابرسرور ، برای نصب یا اجرای فایلی در نظر گرفته نشده است و شما آزاد هستید هر نرم افزار کاربردی و لازم را در سرور نصب و استفاده کنید .

 

نکات تکمیلی خرید سرور مجازی

● سرور‌ها از کشور آلمان بوده و دارای پینگ مناسب، سرعت اینترنت بالا و همچنین آپتایم ۹۹/۹درصد می‌باشد.

● زمان تحویل سرور مجازی بورس از 6 ساعت تا ۴۸ ساعت (حداکثر ۴۸ ساعت) متغییر میباشد.

● سرور مجازی بورس ارائه شده توسط شرکت ابرسرور دارای 2 گیگابایت رم و 2 هسته سی پی یو دارای 3.6 گیگاهرتز و 20 گیگابایت هارد SSD با سیستم عامل ویندوز سرور 2008 به مبلغ ماهانه 370 هزار تومان ارائه می گردد.

● هزینه راه اندازی ربات خرید و فروش سهم بورس برای درگاه آنلاین پلاس مبلغ 200 هزار تومان می باشد که به صورت یک بار دریافت می گردد.

● در زمان سفارش در صفحه ی مربوطه که لینک آن در ادامه آمده است سیستم از شما درخواست نام هاست، NS1 پیشوند، NS2 پیشوند، کلمه عبور اصلی Root می نماید در تمامی باکس ها متن Exchange را وارد نمایید و از این بخش رد شوید.

 

پشتیبانی خرید سرور مجازی

● سوالات پیش از خرید (تلگرام/  واتس اپ/ تماس): 09127465433 – 02144764277

● پشتیبانی فنی سرویس‌ها: تیکت پشتیبانی

● ایمیل : [email protected]

 

درباره شرکت هاستینگ ابرسرور

شرکت هاستینگ ابرسرور ارائه‌دهنده‌ی خدمات جامع هاستینگ ابری و اجاره سرورهای مجازی پرقدرت برای کاربران بر روی قویترین سرورهای دیتاسنتر هتزنر آلمان با مجازی سازی ESXi بهترین و قوی ترین نرم افزار مجازی ساز در دنیا ارائه خدمات می نماید.

 

 


برای خرید سرور مجازی بورس می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید

خرید سرور مجازی بورس


 

 

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور