خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

سرور مجازی چیست؟
سرور مجازی یا VPS که مخفف Virtual Private Server می باشد سیستمی است که با نرم افزارهای مجازی ساز مانند VMware، XEN، OpenVZ و oVirt به صورت مجازی بر روی یک سرور اختصاصی یا Dedicate بوجود آمده باشد، در واقع مجازی سازی این فرصت را در اختیار قرار می دهد تا با تقسیم منابع سخت افزاری هزینه های کلی استفاده از سرور کاهش داده شود و در نهایت طیف وسیعی از نیازهای کاربران به سرور های اینترنتی را مرتفع سازد، البته در سیستم عامل و نرم افزارهایی که قصد نصب آنها را بر روی سرور دارید کاملا استقلال خواهید داشت و هیچکس به اطلاعات شما دسترسی نداشته و شما در سرور های لینوکس با دسترسی root از طریق ssh و نرم افزار putty و در سرور های ویندوز با دسترسی admin از طریق ریموت دسکتاپ ( Remote desktop connection ) مدیریت کلی سیستم عامل و سرور خود را به عهده خواهید داشت. شما میتوانید با خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS به تمام خواسته های خود در دنیای وب از جمله خرید و فروش هاست، راه اندازی وب سرور مربوط به سایت خود یا استفاده از نرم افزارهای آماری آنلاین و … برسید.

سرورهای مجازی ابرسرور در دیتاسنتر هتزنر آلمان از قوی ترین دیتاسنترهای دنیا بر روی سرورهای Power Dell یکی از بهترین نوع سرورهای دیتاسنتری در دنیا با تکنولوژی vmware esxi ارائه می گردند.

پلن های خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی دیتاسنتر هتزنر آلمان

برای دیدن پلن های خرید سرور مجازی صفحه را باید با کامپیوتر مشاهده فرمایید.

تنها همانقدر که مصرف می کنید می پردازید

  • سی پی یو
  • حافظه رم
  • فضای دیسک
  • ترافیک ماهانه

  • هزینه ماهانه (تومان)

  • نصب و راه اندازی رایگان وب سرور مجازی

    تیم ابر سرور تمامی وب سرورهای مجازی خود را به صورت رایگان با بروزترین نسخه ی موجود در سریعترین زمان ممکن تحویل مشتریان خود خواهد داد.

  • کنترل کامل و دسترسی root به وب سرور مجازی

    اگر به دنبال دسترسی کامل به وب سرور مجازی با پشتیبانی 24 ساعته برای میزبانی وب سایت های خود هستید و اگر به امکانات بیشتر در مدیریت وب سایت های خود و دسترسی root برای سرور لینوکس یا دسترسی admin برای سرور ویندوز نیاز دارید، سرور های مجازی ابرسرور می توانند بهترین همراه شما برای انتخاب بهترین وبسرور باشند.

  • نصب سی پنل و WHM بر روی وب سرور مجازی لینوکس

    مشتریانی که درخواست خرید لایسنس سی پنل نمایند، ابر سرور بر روی وب سرورهای مجازی لینوکس خود کنترل پنل WHM را به همراه تنظیمات اولیه به صورت رایگان نصب خواهد کرد.

  • سرورهای مجازی با کرنل کاملا اختصاصی

    تیم ابرسرور با جدیدترین تکنولوژی شرکت ردهت لینوکس به نام oVirt و استفاده از ابزار KVM توانسته است با مجازی سازی سرورهای Dedicate بهترین Performance را به سرورهای مجازی خود ارائه دهد. تمامی سرورهای مجازی شرکت ابر سرور با کرنل، رم و CPU اختصاصی ارائه می شود.

ویژگی خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS شرکت ابرسرور

برخی از امکانات خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS ویندوز و لینوکس شرکت ابرسرور

خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS - دسترسی مستقیم به پنل کنترل سرور

دسترسی مستقیم به پنل کنترل سرور

یکی از مزایای اصلی اجاره وب سرور مجازی لینوکس و ویندوز از شرکت ابرسرور دسترسی مستقیم به پنل کنترلی سرور مجازی می باشد که به جرأت می توان گفت در ایران هیچ شرکتی این امکان را به کاربران خود ارائه نمی دهد.

خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS - امنیت وب سرورهای مجازی

امنیت وب سرور مجازی VPS

یکی از بروزترین دغدغه های دنیای اینترنت امنیت وب سرورهای مجازی یا همان تأمین امنیت سرور Dedicate اصلی می باشد. که شرکت ابرسرور با تکیه بر برترین تکنولوژی شرکت ردهت و بروزآوری دانش کارشناسان خود این امر مهم را برای مشتریان خود تضمین می نماید.

نصب و راه اندازی رایگان وب سرورها - خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

نصب رایگان سرورمجازی VPS

پشتیبانی یکی از نکات مهم در شرکت های ارائه دهنده ی هاستینگ و وب سرور می باشد زیرا تمامی اعتبار شرکت و حتی مشتریانش به uptime بودن هاست و سرورهایش وابسته می باشد. شما می توانید مشکلات خود را در هر زمان به ابرسرور اطلاع دهید تا ما در سریعترین زمان پاسخ گوی شما باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته ابرسرور - خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

پشتیبانی 24 ساعته ابرسرور

شرکت ابر سرور تمامی وب سرورها و کنترل پنل های مربوط به سرورهای مجازی را به صورت رایگان و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS - سرعت پهنای باند 1 گیگابیت

سرعت پهنای باند 1 گیگابیت

تمامی وب سرورهای لینوکسی و ویندوزی شرکت ابرسور با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه به مشتریان ارائه می شوند.

دسترسی کامل به سرور مجازی - خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

دسترسی کامل به سرور مجازی VPS

شرکت ابر سرور تمامی وب سرورهای مجازی لینوکس با دسترسی ssh و یوزر root و در وب سرورهای ویندوز با دسترسی remote desktop و یوزر administrator به مشتریان خود ارائه می دهد.

:شرایط همه طرح های خرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین ترین قیمت
  • مطمئن ترین برند های دنیا
  • پشتیبانی رایگان
  • پنل آسان و کاربر پسند
  • …و

0912-746-5433 :تلفن

گفتگوی آنلاینخرید سرور مجازی فروش و اجاره سرورمجازی VPS

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور