شرایط و قوانین استفاده از خدمات و سرویس های ابرسرور

شرایط و قوانین استفاده از خدمات و سرویس های ابرسرور

مشتریان گرامی نظر به اینکه دریافت خدمات و سرویس از شرکت ابرسرور به صورت آگاهانه و درخواست مشتریان میباشد، تمامی مشتریان عزیز مستلزم به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط شرکت ابرسرور میباشند و همچنین استفاده از سرویس های این شرکت به منزله ی قبول قوانین ذیل میباشد که در صورت نقض قوانین و شرایط موجود، سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود خواهد گردید.

 

قوانین کلی

1. مشتریان گرامی تمامی چنانچه تمامی صورتحساب ها چه مربوط به دامنه، سرورها و یا گواهینامه ها در زمان مقرر پرداخت نشوند مشمول ده درصد جریمه ریالی بر روی فاکتور خواهد شد. پس لطفا در زمان مقرر فاکتور خود را پرداخت نمایید.

 

ثبت دامنه های ملی ir

1. برای ثبت دامنه های ملی مشتری موظف به دریافت شناسه از شرکت ایرنیک به آدرس https://www.nic.ir میباشد.

2. برای ثبت، تمدید و انتقال دامنه های ملی مشتری موظف به رعایت و تایید قوانین شرکت ایرنیک به آدرس https://www.nic.ir/Domain_Register_Policy میباشد.

3. شرکت ابرسرور به عنوان یک رابط مالی و یا رابط فنی میتواند باشد و هیچ گونه دخل و تصرفی در امتیاز نام دامنه نخواهد داشت.

4. لطفا به ثبت، نام دامنه ها دقت کافی داشته باشید تا دامنه ی تان جزو عناوین خاص نباشد زیرا در صورت نداشتن مجوز از مراجع ذیصلاح برای ثبت دامین، دامنه ی شما اجازه ی ثبت نخواهد داشت و توسط کارشناس شرکت ایرنیک رد خواهد گردید.

5. برای ثبت دامنه های ملی بهتر است که از سرور اصلی شرکت ایرنیک http://whois.nic.ir اطلاعات و وضعیت موجود نبودن دامنه را بررسی فرمایید.

6. لطفا برای بررسی موارد مشکلات دامنه از جمله ثبت نشدن و انتقال امتیاز دامنه به شخص دیگر از شرکت ایرنیک پیگیری نمایید چون شرکت ابرسرور هیچ گونه دسترسی به این قوانین ندارد.

7. برای تغییر نیم سرورهای دامنه های ملی میتوانید از درون پنل ابرسرور بخش دامنه این کار را انجام دهید و لطفا از زدن تیکت در این مورد خودداری فرمایید.

8. در صورت ثبت نشدن دامنه و پرداخت فاکتور توسط مشتری هزینه به پنل کاربر انتقال خواهد یافت و یا با درخواست کاربر به حساب بانکی مشتری هزینه برگشت داده میشود.

 

ثبت دامنه های بین المللی com, net, org, …

1. برای ثبت دامنه های بین المللی باید حتما اطلاعات فردی شما به زبان انگلیسی داخل سایت وارد گردد.

2. بدلیل تحریم های موجود توسط رجیسترارها اطلاعات تماس و کشور کاربری مشتری توسط کارشناسان ابرسرور به کشوری به غیر از کشورهای مورد تحریم تغییر خواهد نمود تا با مشکلات تمدید نشدن و از بین رفتن دسترسی کاربر به دامنه خود روبرو نشویم.

3. برای ثبت و انتقال دامنه های بین المللی رجیسترار ایمیل های تایید اطلاعات هویتی برای کاربران ارسال میکند که باید توسط کاربر ایمیل تایید گردد.

4. برای تغییر نیم سرورهای دامنه های بین المللی میتوانید از درون پنل ابرسرور بخش دامنه این کار را انجام دهید و فقط در صورت داشتن نیم سرورخاص با آی پی سرور تیکت زده شود و از زدن تیکت در این مورد خودداری فرمایید.

 

سرورهای مجازی و اختصاصی و نیمه اختصاصی

1. مشتری گرامی در صورت خرید سرور مجازی و یا اختصاصی از شرکت ابرسرور به این ملزوم نمیباشد که شرکت ابرسرور از اطلاعات شما بک آپی تهیه میکند تمامی عملیات نگهداری و پشتیبان گیری از سرور به عهده ی خود مشتری میباشد و ابرسرور هیچ گونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. در مواردی خاص اتفاق افتاده است که هاردهای سرور یا سوخته و یا مشکل سکتوری پیدا نموده اند که قابل بازیابی نبوده اند و دیتاسنتر طرف قرارداد فقط هارد را تعویض نموده است به همین دلیل شرکت ابرسرور فقط برای سرورهای مجازی خود سرویسی ارائه نموده است که به صورت مستقیم به صورت کامل از سرور مجازی پشتیبانی میگیرد و در یک سرور و هارد دیگر نگهداری میکند تا در صورت بروز همچین مشکلاتی بک آپ سرور موجود باشد که این سرویس مستلزم انتخاب کاربر برای پشتیبان گیری از سرور در زمان سفارش یا بعد از سفارش میباشد که دارای هزینه ی ماهانه میباشد.

2. در صورت خراب شدن یا از بین رفتن هاردهای مربوط به سرورهای مجازی و اختصاصی شرکت ابرسرور هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه بر عهده نخواهد داشت زیرا تمامی سرورها در دیتاسنتر میباشند و ما هیچ گونه دسترسی به آنها به غیر از ریموت نخواهیم داشت.

3. در صورتی که از دیتاسنتر پیغام های سوء استفاده ی سروری مربوط به یک سرور خاص ارسال گردد بسته به حساسیت پیغام و مدت زمان رفع مشکل اگر از سمت مشتری اقدامی صورت نگیرد سریعا سرور مورد نظر از دسترس خارج خواهد گردید تا مشکل برطرف گردد و در صورت ارسال شدن سه بار پیغام سوء استفاده و بروز مشکلات برای سرورهای اصلی شرکت کاربر خاطی جریمه و سرور آن از دسترس خارج خواهد گردید.

4. آماده سازی سرورهای مجازی بسته به نوع سفارش و درخواست کاربر و همچنین منابع سخت افزاری سفارشی کاربر ممکن است از 24 تا 72 ساعت کاری زمان ببرد و همچنین آماده سازی سرورهای اختصاصی بسته به نوع سفارش سرور ممکن هست از یک روز تا یک هفته ی کاری زمان ببرد.

5. هزینه ی نصب و کانفیگ اولیه سرورهای مجازی به صورت رایگان میباشد و در صورت ناکارآمد بودن سرور با اعلام کاربر در 24 ساعت اولیه هزینه به کاربر عودت داده میشود و این در صورتی میباشد که دلیل کاربر توسط تیم فنی مورد تایید و دلیل استدلال کننده ای باشد در غیر اینصورت هزینه نصب سیستم عامل به مبلغ 100 هزار تومان از سفارش کاربر کسر و به حساب کاربر بازگشت داده خواهد شد.

نکته اول اینکه کاربر فقط در 24 ساعت اولیه امکان درخواست لغو سرویس و عودت هزینه ی خود را دارد.

نکته دوم راه اندازی سرورهای اختصاصی دارای هزینه بوده و هزینه ی پرداخت شده توسط کاربر به هیچ عنوان قابل برگشت نمیباشد پس در انتخاب و سفارش سرور اختصاصی خود دقت لازم را انجام دهید.

6. در مورد خرید و اجاره سرورهای اختصاصی برای مشتری هزینه پرداخت شده مشتری برای اجاره ماهانه ی سرور به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد. زیرا هزینه به صورت کامل به دیتاسنتر پرداخت می گردد تا سرور برای مشتری آماده سازی و کانفیگ گردد. معمولا زمان کانفیگ برای سرورهای اختصاصی 24 الی 48 ساعت می باشد.

7. در مورد خرید سرورهای نیمه اختصاصی بر اساس نوع سرویس و خدمات و پشتیبانی که به مشتری ارائه می گردد به صورت ماهانه بر روی هزینه ی سرور هزینه اضافه می گردد. اختلاف سرورهای نیمه اختصاصی با سرورهای مجازی در این می باشد که هارد اختصاص یافته به سرور نیمه اختصاصی به صورت کاملا اختصاصی می باشد. همچنین رم و سی پی یو به صورت اشتراکی با دیگر سرورهای مجازی بر روی سرور مجازی ساز مادر می باشد. نکته ی مورد نظر اینکه در کنار سرورهای نیمه اختصاصی تعداد بسیار کمی سرور مجازی قرار خواهد گرفت تا سرعت و منابع سخت افزاری بیشتری در دسترس سرورهای نیمه اختصاصی باشد.

8. در صورتی که کاربر هزینه فاکتور سرور خود را در زمان سررسید پرداخت نکند سرور بعد از 15 روز توسط سیستم حذف می گردد و شرکت ابرسرور در قبال نگهداری سرور شما به دلیل پرداخت نکردن هزینه فاکتور سرور در زمان سررسید هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

9. سرورهای مجازی ساخته شده از بهترین سرورهای دیتاسنترهای مورد استفاده میباشند. زمانیکه کاربر یک سرور با منابع سخت افزاری پایین سفارش میدهد طبیعتا سرور به راحتی و فقط با اجرای یک سرویس ساده ممکن هست از دسترس خارج گردد پس لطفا قبل از اینکه بخواهید سرویسی را بر روی سرور خود اجرا کنید از قدرت منابع سخت افزاری سرور خود مطمئن شوید و سپس این کار را انجام دهید تا با مشکلاتی همچون از دسترس خارج شدن سرور نگردید.

10. در صورتی که کاربری از برنامه های ماینینگ بر روی سرور استفاده کند و باعث شود که تمام منابع سخت افزاری اختصاص یافته به سرور مصرف و سرور از دسترس خارج گردد برای دو بار به کاربر هشدار داده خواهد شد که از این نوع برنامه ها استفاده ننماید و یا اینکه مدیریت منابع خود را داشته باشد زیرا ما جوابگوی از دسترس خارج شدن سرور بابت استفاده از این برنامه ی شما نمی باشیم و در صورت تکرار سرور کاربر برای یک هفته از دسترس خارج خواهد شد.

 

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور