سرور مجازی نینجاگرام – vps نینجاگرام

سرور مجازی نینجاگرام – vps نینجاگرام

برای خرید سرور مجازی نینجاگرام – vps نینجاگرام میتوانید از لینک خرید سرور مجازی نینجاگرام را سفارش دهید. همچنین قبل از خرید سرور نینجاگرام حتما مطالب موجود در این صفحه را کامل مطالعه نمایید. نینجاگرام یکی از محبوبترین ربات های اینستاگرام و تحت سیستم عامل ویندوز می باشد، این نرم افزار مخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام ساخته شده که با یکسری تنظیمات میتوانید به صورت خودکار پیج اینستاگرام خود را رشد دهید فالوور جذب کنید و یا بصورت اتوماتیک لایک و کامنت درج نمایید.

تصویر نرم افزار نینجاگرام


سرور مجازی نینجاگرام – vps نینجاگرام
 

اتصال نرم افزار به سرور اینستاگرام از طریق وب سرویس API انجام می پذیرد که یکی از امن ترین اتصالات تحت وب شناخته می شود. نرم افزار نینجاگرام را بعد از اینکه بر روی سیستم شخصی یا سرور مجازی که خریده ایم نصب میکنیم و سپس اکانت خود را به نرم افزار نینجاگرام اضافه میکنیم و بعد از لاگین کردن کار با نرم افزار نینجاگرام شروع می شود.

 

ویژگی های نرم افزار نینجاگرام

● افزایش محبوبیت کسب و کار خود در اینستاگرام

● جذب سریع هزاران فالوور با سیستم اتوپایلوت نینجاگرام

● جذب مشتری یا مشتریان هدف کسب و کار شما

● ایجاد کسب کارهای جدید اینترنتی و کسب درآمد از بستر اینترنت

● جذب ترافیک و بازدیدکننده جهت تقویت رتبه و سئو سایت شما در گوگل

● افزایش سود آوری محصولات یا خدمات کسب و کار شخصی

● به خدمت گرفتن ربات اینستاگرام و صرفه جویی در وقت

 

سرور مجازی نینجاگرام یا VPS نینجاگرام چیست؟

سرور مجازی یا VPS نینجاگرام به بیان ساده سیستم کامپیوتری مجازی می باشد که از طریق نرم افزار ریموت دسکتاپ ویندوز میتوان به آن متصل شد و نینجاگرام را داخل آن نصب و فعال شده است.

 

مزایای استفاده از سرور مجازی نینجاگرام به جای کامپیوتر شخصی

● عدم نیاز به روشن بودن کامپیوتر شخصي

● صرفه جویی در مصرف برق

● عدم استهلاك قطعات کامپیوتر به سبب كاركرد طولاني مدت

● سرعت بسيار بالاي اينترنت سرور مجازی

● قطع نشدن ارتباط نرم افزار نینجاگرام با اینستاگرام بر روی سرور مجازی

● روشن بودن 24 ساعته سرور مجازی نینجاگرام و کار 24 ساعته نرم افزار نینجاگرام

● انجام تنظیمات مهم نرم افزار نینجاگرام توسط تیم پشتیبانی ابرسرور از جمله زمانبندی لایک، فالو کردن و کامنت گذاشتن ربات نینجاگرام بر روی سرور مجازی نینجاگرام

● نصب و بروزآوری نرم افزار نینجاگرام توسط تیم پشتیبانی ابرسرور بر روی سرور مجازی نینجاگرام

● عدم درگيري كامپيوتر شخصي حين فعاليت نرم افزار نينجا گرام

● امكان استفاده نرم افزار نينجاگرام از طريق اندرويد و iOS

● درصورت استفاده از سرور مجازی، میتوانید نینجاگرام خود را روی هر دستگاهی (اجرای نینجاگرام با گوشی و تبلت یا سیستم عامل مک و…) با ریموت زدن به سرور مجازی مدیریت نمایید.

 

خرید سرور مجازی نینجاگرام (کانفیگ شده – آلمان)

نرم افزار نینجاگرام هوشمند‌ترین ربات اینستاگرامی موجود است که روی ویندوز نصب میشود و میتواند تمام کار‌های اینستاگرامی شما را به‌صورت خودکار و هوشمند به عنوان دستیار شما انجام دهد. اگر شما از جمله افرادی هستید که با نصب و کانفیگ نرم افزار بر روی سیستم شخصی و یا سرور مجازی مشکل دارید؛ تیم ابرسرور برای شما این مشکل را حل کرده ایم و سرور مجازی نینجاگرام را به صورت فول کانفیگ و کاملا تست شده به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

 

سرور مجازی نینجاگرام – vps نینجاگرام کانفیگ شده

تیم پشتیبانی شرکت ابرسرور با بررسی های انجام داده بر روی نرم افزار نینجاگرام و بررسی پروسس های این نرم افزار سرورهایی ارائه می دهد تا هیچ گونه مشکلی برای کار نرم افزار ایجاد نگردد و سرورها دارای بهترین عملکرد و ارتباط با نرم افزار نینجاگرام می باشد. برای خرید سرور مجازی نینجاگرام می توانید از لینک زیر در انتهای صفحه اقدام به خرید سرور مجازی خود نمایید.

 

نکات مهم در مورد خرید سرور مجازی نینجاگرام

● سرورها کانفیگ شده برای نینجاگرام نیز هستند، ‌یعنی شما برای اجرای این نرم‌افزار هیچ مشکل فنی به لحاظ اجرا یا عملکرد نخواهید داشت و قبل از اینکه سرور تحویل شما داده شود یک اکانت تست بر روی سرور بر روی نرم افزار تست می گردد. کانفیگ انجام شده توسط تیم ابرسرور بر روی بهترین حالت عملیات ربات کانفیگ شده است و در صورت تغییر ممکن هست خیلی سریعتر اکانت شما بلاک خواهد شد.

● خیلی از سایت ها و شرکت ها تبلیغات مبالغه آمیزی در مورد نرم افزارهای اینستاگرامی از جمله نینجاگرام، فالوجت یا نرم افزارهای دیگر میکنند که شما یک هفته ای تا ده هزار فالوور بدست می آورید. این فقط یک تبلیغات برای جذب مشتری هست و مطمئن باشید همچین اتفاقی در عرض یک هفته برای شما رخ نخواهد افتاد.

● جذب هزاران فالوور واقعی در مدت کوتاه فقط با تبلیغات چند میلیونی امکان پذیر هست و سرور نینجاگرام به عنوان یک همکار و کمک یار در کنار شما شروع به فعالیت می کند. همچنین این نرم افزار باید رفتار بسیار شبیه به انسان داشته باشد زیرا سرورهای اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قوی سریعا متوجه عملیات یکنواخت و یکسان و سریع مرورگر ارتباطی با اینستاگرام می شوند و سریعا اکانت شما بلاک می شود و اجازه فعالیت مانند لایک را نخواهد داشت. به همین دلیل باید چندین ماه این نرم افزار برای شما فعالیت نماید تا بتوانید مخاطبین و فالوورهای واقعی خود را جذب نمایید.

● ممکن هست شما به صورت جداگانه بر روی گوشی همراه خود با اکانت اینستاگرام فعالیت هایی مانند فالوو کردن، کامنت گذاشتن یا لایک کردن بیش از حد انجام دهید و اینستاگرام اکانت شما را بلاک نماید. طبیعتا وقتی اکانت شما در گوشی تان بلاک شده است در نینجاگرام هم اجازه فعالیت بلاک شده را نخواهد داشت.

● این سرور‌ها استاندارد میباشد یعنی شما میتوانید تمام نرم‌افزار‌هایی که قانونی میباشد (کرک، اسکن، ماین، نصب شبیه‌ ساز و موارد مربوط ممنوع است) را روی همین سرور نصب نمایید اما توجه داشته باشید استفاده از منابع سرور باید بهینه باشد یعنی شما نباید روی سرور با مشخصات سخت‌ افزاری ارائه شده نرم افزار دیگری اجرا نمایید زیرا طبیعتا بر روی نتیجه نرم افزار نینجاگرام تاثیر منفی خواهد گذاشت.

● هرگونه مشکل مربوط به خود نرم‌افزار نینجاگرام (اعم از مشکلات نرم‌افزاری خود برنامه) یا اعمال محدودیت‌ها توسط اینستاگرام روی ربات‌ها هیچ ارتباطی به سرور نداشته و مسئولیت رفع آن بر عهده خود شما میباشد؛ ما تنها سعی میکنیم در این راه همراه شما باشیم اما حل مشکلات نامربوط به سرور نهایتا (و طبیعتا) بر عهده شما خواهد بود و هیچ گونه عودت هزینه یا کسر هزینه برای این مشکلات بی‌ربط به سرور انجام نخواهد پذیرفت البته تمام تلاش ما در ابر سرور این خواهد بود که نرم افزار بدون هیچ مشکلی برای کاربران خدمت رسانی نماید و در صورت بروز مشکلات در نرم افزار تیم پشتیبانی در صورت دریافت بروزترین نسخه بدون مشکل نینجاگرام سریعا بر روی سرور مجازی نرم افزار نینجاگرام را بروز می نماید تا عملیات ربات نینجاگرام بدون هیچ مشکلی با اینستاگرام ارتباط برقرار نماید.

● نصب و کانفیگ نرم افزار نینجاگرام روی سرور مجازی نینجاگرام به صورت رایگان توسط تیم ابرسرور انجام می شود. همچنین بعد از آپدیت های نرم افزار نینجاگرام به صورت رایگان بر روی سرورها توسط تیم فنی ابرسرور نرم افزار نینجاگرام آپدیت می شود و به همین دلیل کاربران نباید پسورد ادمین اعلام شده به آنها توسط ابرسرور را تغییر دهن تا در عملیات آپدیت نرم افزار نینجاگرام بر روی سرورهای مجازی تداخلی ایجاد نگردد.

● نرم افزار نینجاگرام نصب شده بر روی سرورهای نینجاگرام ابرسرور از نرم افزار کرک تست شده و مورد تایید استفاده می شود. در صورتی که کاربری نیاز به نرم افزار لایسنس دار نینجاگرام داشته باشد می تواند در تیکت درخواست خود را اعلام فرماید و لایسنس نرم افزار نینجاگرام طبق قیمت سایت اصلی نینجاگرام لایسنس نرم افزار توسط تیم پشتیبانی ابرسرور بر اساس قیمت روز دلار در ایران خریداری می گردد. قیمت لایسنس نرم افزار نینجاگرام به صورت جداگانه تک کاربره  یک ساله به قیمت 28 دلار، نینجاگرام پنج کاربره یک ساله 40 دلار و نینجاگرام نامحدود سالانه به قیمت 99 دلار می باشد.

● همچنین شما می توانید به صورت مستقیم از سایت ninjapinner که سایت اصلی نینجاگرام میباشد خودتان لایسنس نرم افزار نینجاگرام را خرید نمایید و سپس با نصب نرم افزار اصلی بر روی سرور مجازی خریداری شده از ابرسرور را نرم افزار نینجاگرام با لایسنس داشته باشید. تفاوت نرم افزار لایسنس دار و کرک شده نینجاگرام هم در آپدیت های نینجاگرام و همچنین اعمال محدودیت ها توسط تیم پشتیبانی نینجاگرام می باشد که ممکن هست بعضی مواقع برای نرم افزارهای کرک ایجاد مشکل نمایند که با داشتن نرم افزار اصلی نینجاگرام دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.

 

موارد غیر مجاز بر روی سرورهای مجازی نینجاگرام

● عملیات‌های کرک، هکینگ، ماین، نصب شبیه‌ساز بدون اجازه قبلی، اسکن و تمامی موارد مرتبط ممنوع میباشد.

● کانفیگ پراکسی mt-proto ممنوع میباشد و آی‌پی سرور لحظاتی کوتاه پس از کانفیگ بلاک خواهد شد و سرور بلااستفاده میشود لذا اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قاطع خواهد شد.

● دستکاری پورت‌های سرور، تغییرات غیرمجازی روی فایروال و موارد مرتبط ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

 

نکات تکمیلی خرید سرور مجازی

● سرور‌ها از کشور آلمان و ایران بوده و دارای پینگ مناسب، سرعت اینترنت بالا و همچنین آپتایم ۹۹/۹درصد می‌باشد.

● زمان تحویل سرور مجازی نینجاگرام از 6 ساعت تا ۴۸ ساعت (حداکثر ۴۸ ساعت) متغییر میباشد.

● امکان اجرای شبیه‌ساز‌ها و نرم افزارهای بررسی بورس و غیره روی این سرور فراهم نیست و برای انجام این کار باید سرور جدا تهیه شود. مشاهده و خرید سرور‌های مجازی

● سرور مجازی نینجاگرام ارائه شده توسط شرکت ابرسرور دارای 2 گیگابایت رم و 1 یک هسته سی پی یو دارای 3.6 گیگاهرتز و 20 گیگابایت هارد SSD با کانفیگ کامل نینجاگرام به نسخه 7.5.2.1 به همراه نصب آپدیت های کرک نینجاگرام با سیستم عامل ویندوز سرور 2008 به مبلغ ماهانه 170 هزار تومان ارائه می گردد. که با خرید سالانه سرور مجازی می توانید از یکصد هزار تومان تخفیف بر روی خرید خود استفاده نمایید.

● در نهایت اصلا نگران کار با سرور مجازی نینجاگرام نباشید زیرا شما می توانید با ارائه دادن اطلاعات اکانت خود و هدف خود از جذب مخاطبین کارشناسان ما تمامی تنظیمات را بر روی نرم افزار برای شما به صورت رایگان انجام خواهند داد.

● در زمان سفارش در صفحه ی مربوطه که لینک آن در ادامه آمده است سیستم از شما درخواست نام هاست، NS1 پیشوند، NS2 پیشوند، کلمه عبور اصلی Root می نماید در تمامی باکس ها متن Ninjagram را وارد نمایید و از این بخش رد شوید.

 

پشتیبانی خرید سرور مجازی

● سوالات پیش از خرید (تلگرام/  واتس اپ/ تماس): ۰۹127465433 – 02144764277

● پشتیبانی فنی سرویس‌ها: تیکت پشتیبانی

● ایمیل : [email protected]

 

 

 


نکته: در حال حاضر مرورگر نینجاگرام توسط اینستاگرام در حال بلاک شدن میباشدو هم اکنون این سرویس پیشنهاد خرید نمیشود.

برای خرید سرور مجازی نینجاگرام می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید

خرید سرور مجازی نینجاگرام


 

 

 

 

درباره شرکت هاستینگ ابرسرور

شرکت هاستینگ ابرسرور ارائه‌دهنده‌ی خدمات جامع هاستینگ ابری و اجاره سرورهای مجازی پرقدرت برای کاربران بر روی قویترین سرورهای دیتاسنتر هتزنر آلمان با مجازی سازی ESXi بهترین و قوی ترین نرم افزار مجازی ساز در دنیا ارائه خدمات می نماید.

 

 

 

آموزش کار با نرم افزار نینجاگرام

نینجا گرام همواره مجموعه از امکانات را برای شما فراهم کرده است که با استفاده از این ابزار مدیریت صفحه و اکانت اینستاگرام برای شما به مراتب راحت تر می شود. قابلیت های نینجاگرام به شرح زیر است:

 

قابلیت های ویژه ربات نینجاگرام

● فالوکردن خودکار

با استفاده از فیلتر های موجود در برنامه شما به راحتی می توانید کاربران مورد نظر خود را فالوو کنید که این فالوو کردن به صورت خودکار است .

 

● آنفالو کردن خودکار

کاربران با تنظیمات گوناگون، مانند آنهایی که دوباره شما را دنبال نمی‌کنند یا فقط کاربران دنبال‌شده بیش از x  روز گذشته.

 

● لایک خودکار

لایک گروهی هزاران تصویر دسته بندی شده در اینستاگرام با کلیک یک دکمه. ارسال خودتان را به طور خودکار لایک کنید، یک تگ را رصد کنید، یا تصاویر از هر جایی در اینستاگرام.

 

● کامنت خودکار

نظرات را به طور خودکار از لیست تصاویر هدفتان درج کنید.

 

● سوپر لایک

کاربران را هدف‌گیری کنید و تصاویر جدید آنها را لایک کنید (می‌توانید مشخص کنید چه تعداد). مؤثرترین روش برای به دست‌آوردن فالوئر های بیشتر. هر چه بیشتر باشد، شما مطمئن می‌شوید که در مقایسه با فقط کلیک یک عکس، مؤثرتر هدف‌گیری می‌کنید.

 

● رصد کلید واژه‌ها

جستجوی یک تگ را رصد کنید و به طور خودکار تصویرهای جدید را لایک کنید یا فوری کاربران را دنبال کنید. این کار شما را مطمئن می‌کند که فقط کاربران فعال را هدف‌گیری می‌کنید.

 

● هدف‌گیری کاربران و تصویرهای دسته بندی شده

کاربران را با تعداد دنبال‌کنندگان یا ارسال‌ها دسته بندی کنید. تصاویر را با تعداد لایک‌ها و سن دسته بندی کنید «جدید»

 

● جستجوی مکان

به طور خودکار عکس‌های گرفته‌شده در یک مکان معین را لایک کنید، یا کاربران ارسال‌کننده از یک مکان را دنبال کنید.

 

● تغییر اندازه تصویر

نینجاگرام شامل یک تغییردهنده عمومی اندازه تصویر است. اندازه هر یک از تصاویر را تا ابعاد مورد نظر برای ارسال در اینستاگرام یا هر جای دیگر تغییر دهید.

 

● حفاظت حساب

از تنظیم تأخیر زمانی تصادفی و نیز «قطع» در فواصل برای ماندن در رادار و جلوگیری از اسپم‌شدن استفاده کنید.

 

● پروفایل‌های شخصی

به شکل اختیاری درخواست دنبال‌کردن را به پروفایل‌های شخصی بفرستید، یا کلاً آنها را حذف کنید.

 

● پشتیبانی پروکسی

ضروری نیست، ولی می‌توانید آی‌پی خود را پنهان سازید، اگر احساس می‌کنیذ نیاز دارید. پروکسی‌های شخصی نیز پشتیبانی می‌شوند.

 

● لیست سیاه/ لیست سفید

از عدم دنبال‌کردن دوستان شناخته‌شده خود اجتناب کنید، یا دنبال‌کردن، درج نظر و … افراد خاصی که می‌خواهید پرهیز کنید.

 

● ایمپورت/ اکسپورت گروهی آیدی‌ها

آیا فهرست سومی از کاربرانی که دوست دارید آنها را دنبال کنید دارید؟ مشکلی نیست! شما می‌توانید نام کاربر یا عکس آیدی‌ها را در یک فایل متنی وارد کنید تا در جایی دیگر پردازش کنید.

 

همچنین بر روی سرور مجازی نینجاگرام ارائه شده توسط ابرسرور فیلم آموزشی از شرکت های همکار برای کار با نرم افزار نینجاگرام موجود می باشد که می توانید با کپی کردن فایل فیلم ها بر روی سیستم شخصی خود کار با نرم افزار نینجاگرام را مشاهده فرمایید.

 

آموزش متصل شدن به سرور مجازی نینجاگرام و مدیریت نرم افزار نینجاگرام

بعد از اینکه سفارش توسط کاربر برای خرید سرور مجازی نینجاگرام در سایت ابرسرور ثبت گردید تیم فنی ابرسرور شروع به نصب و کانفیگ سرور مجازی و بعد از آن نصب و کانفیگ آخرین نسخه کرک نرم افزار نینجاگرام به صورت رایگان بر روی سرور مجازی می نماید. بعد از تکمیل عملیات نصب و کانفیگ سرور مجازی اطلاعات برای شما ایمیل و تیکت می گردد.

شما بعد از دریافت اطلاعات لاگین در سیستم عامل خود نرم افزار ریموت دسکتاپ را باز می نمایید. به صورت پیش فرض این نرم افزار در تمامی سیستم عامل های دسکتاپی مانند ویندوز، مکینتاش و لینوکسی نصب میباشد. بر روی سیستم عامل های گوشی های همراه از جمله اندرویدی یا IOS نرم افزار های بسیاری برای عملیات ریموت دسکتاپ وجود دارد فقط کافی هست کلمه Remote Desktop را در اپلیکیشن های فروشگاه اپل (App Store Apple) یا فروشگاه گوگل پلی (Play Store Google) سرچ نمایید و نرم افزارهای مورد نظر خود را نصب نمایید.

بعد از باز کردن نرم افزار Remote Desktop در سیستم خود اطلاعات ارسال شده از تیم فنی به ایمیل تان که IP ، Username و Password را وارد کرده و سپس بر روی Connect می زنیم. بعد از اینکه دکمه زده شد سیستم یک پیام تایید SSL نمایش می دهد و بعد از تایید SSL ما به سیستم عامل ویندوز خود متصل می شویم. بعد از متصل شدن به سرور مجازی نینجاگرام ما برنامه نینجاگرام را اجرا میکنیم و بعد از اضافه کردن اکانت خود به نرم افزار عملیات لاگین به اینستاگرام انجام می شود و سپس کار با نرم افزار نینجاگرام را شروع می کنیم.

 

 

 


نکته: در حال حاضر مرورگر نینجاگرام توسط اینستاگرام در حال بلاک شدن میباشدو هم اکنون این سرویس پیشنهاد خرید نمیشود.

برای خرید سرور مجازی نینجاگرام می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید

خرید سرور مجازی نینجاگرام


 

 

 

 

 

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور