فرم تاییدیه درخواست ثبت دامنه های IR

توجه داشته باشید، اگر دامنه سفارش داده شده توسط شما، جز دامنه هایی است که شرکت نیک برای تایید آن از شما مدارکی را خواستار است و دامنه با شناسه کاربری حقیقی به ثبت میرسد، ایمیلی از شرکت نیک برای صاحب امتیاز دامنه با عنوان “درخواست ارسال تعهد نامه برای شناسه ” و مطابق با متن زیر ارسال می شود.

 

متن ایمیل:

جهت تکمیل فرایند ثبت دامنه مورد درخواست، تعهدنامه پیوست را ارسال نمایید. در صورتیکه این تعهدنامه قبلا بابت دامنه‌ی دیگری که شما صاحب امتیاز آن هستید به دست تان رسیده و آن را ارسال کرده‌اید، از تکمیل و ارسال مجدد آن خودداری فرمایید.

این تعهد باید حتماً توسط صاحب امتیاز فعلی دامنه نوشته و امضا شده باشد. ارسال کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و نوشتن درخواست در سربرگ و ارسال کپی روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی الزامی است. درصورت عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات شناسه ثبت شده در سایت مرکز ثبت دامنه، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. شما می توانید متن تعهد را فکس کرده یا ترجیحاً با مراجعه به سامانه دریافت مدارک ایرنیک به نشانی http://www.nic.ir/Upload_Document و با انتخاب گزینه ثبت دامنه از بخش دامنه اقدام به ارسال تعهد نمایید.

از این پس کلیه دامنه‌هایی که شما به عنوان صاحب امتیاز آن تعیین شده باشید در صورت نیاز به تعهد، به استناد این تعهدنامه تایید می‌شوند.

دانلود فرم تعهد نامه

روش‌های ارسال مدارک:

-از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی [email protected]

-از طریق نمابر به شماره 5700-2229-021

 

نکته :

-مدارک را بایستی از طریق یکی از روش های ذکر شده، به شرکت نیک ارسال کنید.

-ارسال تعهدنامه اختیاری است و چنانچه تمایل به ثبت دامنه با ارسال مدارک ندارید، نیازی به تکمیل و ارسال فرم نیست.

-پس از گذشت 10 روز از تاریخ ارسال درخواست ثبت دامنه، چنانچه نسبت به ارسال مدارک یا تعهد نامه درخواست شده از جانب سازمان ایرنیک، اقدام نفرمایید دامنه بصورت خودکار حذف می گردد و برای ثبت عموم آزاد خواهد شد.

فرم تاییدیه درخواست ثبت دامنه های IR

So, what do you think ?

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور