نحوه دسترسی به پنل دامنه در Resello

جهت ورود به پنل کاربری دامنه های بین المللی خود، می توانید طبق موارد زیر اقدام نمایید:

ابتدا مروگر خود را باز نمایید و لینکِ دسترسی به پنل خود را در مرورگر وارد کنید.

نحوه دسترسی به پنل دامنه در Resello

آدرس ایمیل موجود در ناحیه کاربری خود را به همراه رمز عبور آن را وارد نموده و بر روی Login کلیک کنید. در صورت صحیح بودن آدرس ایمیل و رمز عبور، وارد کنترل پنل دامنه های بین المللی خود خواهید شد.

چنانچه برای اولین بار به پنل خود مراجعه می کنید و یا رمزعبور خود را فراموش کرده اید، می توانید بر روی لینک Forget password کلیک نموده و آدرس ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید، سپس گزینه Send را انتخاب نمایید.

در این مرحله لازم است به ایمیل خود مراجعه کنید. ایمیلی با عنوان Password reset را مشاهده می نمایید که حاوی لینکِ تغییر رمز عبور است. روی این لینک کلیک کرده و منتظر باز شدن صفحه مربوط به Password reset باشید.

حال می توانید در دو قسمت مشخص شده رمز عبور دلخواه خود را وارد نمایید.

بعد از تغییر رمز عبور، وارد پنل مدیریت دامنه های خود در رجیسترار Resello می شوید.

نکته:

در نظر داشته باشید که در صورت تغییر آدرس ایمیل موجود در قسمت Contact پنل دامنه های خود، آدرس ایمیل ورود شما همان آدرس ایمیل قبل می باشد، در صورت تمایل جهت یکسان شدن آدرس Login و Contact می توانید با ثبت درخواست پشتیبانی به واحد «فروش و مالی»، آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در صورتی که ایمیلِ حاویِ لینک تغییر Password تا نیم ساعت پس از درخواست آن دریافت نشد، لطفا از طریق ثبت درخواست پشتیبانی به واحد «فروش و مالی» پیگیری درخواست خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که Link تغییر رمزعبور تنها 12 ساعت فعال خواهد بود، در غیر این صورت لازم است بار دیگر اقدام به درخواست لینک تغییر Password نمایید.

همواره می توانید مدیریت دامنه های خود را از طریق ناحیه کاربریتان نیز انجام دهید.

نحوه دسترسی به پنل دامنه در Resello

So, what do you think ?

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور