پس از ثبت دامنه با خطای Pending Validation مواجه می شوم!

مطابق با قوانین ICANN سیاست گذار ثبت دامنه در دنیا، مالکین دامنه پس از ثبت اطلاعات در رجیسترار یا ثبت دامنه لازم است اقدام به تایید اطلاعات خود از طریق ایمیل نمایند. در همین راستا رجیسترار Resello از اواسط سال 2014 اقدام به اجرای این قانون نمود.

مقاله کنونی در خصوص ایمیل های ارسالی Resello در بخش اعتبار سنجی یا اصطلاحا Validation و فعال سازی دامنه پس از ثبت تدوین شده است.

پس از ثبت دامنه شما قادر به استفاده از آن نیستید. در این شرایط DNS های دامنه قابل مشاهده نیستند و با اخذ Whois یا گزارش از دامنه با موارد زیر به عنوان DNS مواجه می شوید:

ns1.yoursrs.com

ns2.yoursrs.com

همچنین با مراجعه به دامنه از طریق مرورگر با پیغام YourDomain.com Pending Validation مواجه می شوید.

برای رفع این مشکل بایستی به ایمیلی که Resello تحت عنوان Please confirm your contact details for yourdomain.com به ایمیل آدرس ذکر شده در اکانت ارسال نموده است مراجعه و لینک درون آن را باز و اطلاعات به شیوه ای که در ادامه ذکر می شود تایید فرمایید.

نحوه تایید ایمیل:

پس از مراجعه به لینک درون ایمیل، لازم است موارد زیر را انتخاب نمایید:

– I declare the information above is true

– General

– Approve

سپس بر روی Submit کلیک فرمایید.

نکته:

در صورتی که دامنه شما یکی از پسوند های .nu و .se و .es و .dk و .uk می باشد موارد IisNu و IisSe و Esnic و DkHostmaster و Nominet را علاوه بر 3 گزینه فوق انتخاب فرمایید.

نکات قابل توجه:

-دقایقی پس از تایید اطلاعات دامنه فعال یا تغییرات مشاهده خواهند شد.

ممکن است ایمیل های مذکور به آدرس ایمیل شما ارسال نشده باشد در این صورت می توانید با ارسال درخواست به واحد ثبت دامنه ابرسرور خواستار ارسال مجدد ایمیل شوید.

-لینک های درون ایمیل ها از تاریخ انقضا برخوردار هستند بنابراین در صورتی که با تاخیر به آن لینک مراجعه نمودید و غیر فعال شده است می توانید با ارسال درخواست به واحد ثبت دامنه ابرسرور خواستار ارسال مجدد ایمیل شوید.

تاریخ انقضا با عنوان The link above will stay valid until در انتهای ایمیل ذکر شده است.

پس از ثبت دامنه با خطای Pending Validation مواجه می شوم!

So, what do you think ?

بالا
نماد الکترونیک دوستاره شرکت هاستینگ ابر سرور